Menu
Your Cart

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Üdvözöljük webáruházunkban! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!

FIGYELEM!

Tisztelt Vásárlóink! A webáruház adatainak mindenkori feltöltésekor keletkező esetleges adminisztrációs hibákért szíves elnézésüket kérjük, egyúttal jelezzük, hogy a webáruházban szereplő árak, készletinformációk és leírások valamint termékfotók tájékoztató jellegűek, nem minősülnek jogi értelemben ajánlattételnek a rendelés írásbeli visszaigazolásáig, illetve amíg a rendelés függő státuszban van. Megértésüket és az esetleges hibákra vonatkozó észrevételeiket ezúton is köszönjük!

CÉGINFORMÁCIÓ

A webáruház tulajdonosa és üzemeltetője: HAMO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
(továbbiakban Eladó)

Jogtulajdonos: HAMO Kft. / Oláh Ádám

Adószám: 13898232-2-11

Bankszámlaszám:

Cím: 2942 Nagyigmánd, Fácán major 24.

Webáruház címe: www.silstar.hu

Telefon: +36 30 157 1458

E-mail: webshop@silstar.hu


Az ÁSZF hatálya, elfogadása

A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg.

A webáruház használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a webáruházban elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.

A szerződés nyelve, a szerződés formája

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja

Árak

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, a már megkötött szerződések esetében az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el.

Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

0 Ft-os ár,
a normál piaci ártól jelentősen eltérő ár,
kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1.000 Ft-os termék esetén a 10 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 400 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

Készletinformációk

A webáruházban a termékek adatlapján feltüntetett készletinformációk, elérhetőségek tájékoztató jellegűek! Előfordulhat elírás, illetve a külső raktárak készleteiben bekövetkező változás nem frissül azonnal a webáruházban.

Amennyiben raktárkészleten nem elérhető terméket kíván megvásárolni, a kosár tartalmának megjelenítésekor a webáruház automatikusan figyelmezteti Önt a következő üzenettel:

" A *** -al jelölt termék(ek) nem elérhető(ek) a kívánt mennyiségben!"

Rendelését ettől függetlenül véglegesítheti és minden ilyen esetben a rendelés visszaigazolása előtt, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a várható szállítási dátumról. Amennyiben az Ön számára nem elfogadható szállítási ígéretet kap, úgy következmények nélkül kérheti az adott tétel, vagy teljes rendelésének törlését.

Vásárlás a SILSTAR webáruházban

Miután megtalálta a vásárolni kíván terméket, a "KOSÁRBA TESZ" feliratú gombra kattintva, kezdeményezheti az áru vásárlását. A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Alapértelmezésben minden alkalommal 1 darabot helyezünk el a kosárban. A következőkben Ön eldöntheti, hogy további termékeket választ és helyez kosárba vagy befejezi a vásárlást.

Amennyiben Ön már regisztrált felhasználónk, kérjük jelentkezzen be felhasználó nevével és jelszavával. Amennyiben nincs még regisztrálva rendszerünkben, kérjük töltse ki a regisztrációs adatlapot. Töltse ki és ellenőrizze le a számlázási valamint a szállítási címet, a tovább gombra kattintva válassza ki a szállítási módot. A tovább gomb segítségével kiválaszthatja az Önnek megfelelő fizetési módot. A legutolsó oldalon véglegesítheti megrendelését, munkatársunknak üzenhet a szállítással és rendelésével kapcsolatban.

A megrendelés véglegesítésekor, automatikusan, email-en küldünk Önnek egy tájékoztatást vásárlási szándékának beérkezéséről és hétköznapokon hétfőtől péntekig 48 órán belül a Farm-Shop áruház munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot. Hétvégi valamint munkaszüneti napokon a webáruházunkban feladott megrendelését követő első 2 munkanapon azaz hétfőn vagy kedden keresni fogja munkatársunk és egyezteti Önnel a kiválasztott termékeket, kiszállítási címet és időpontot.

A megrendelés

A kosár tartalma böngészés közben bármikor megtekinthető, változtatható, törölhető. Ha törölni kívánjuk a megrendelés bármelyik elemét, akkor a képernyő felső részében található kosár ikonra kattintva a törölni kívánt termék melletti "X" (Eltávolítás) ikonnal lehetséges. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket rendelhet meg. Mindaddig nem kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön mint Megrendelő nem véglegesítette a kosár tartalmát, azaz a megrendelését. Kérjük, regisztrációjakor pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan mobiltelefonszámot adjon meg itt, amelyen a futár 8:00–17:00 óra között eléri Önt.

Megrendelését az alábbi módokon is leadhatja:

  • A fent leírt módon a farm-shop.hu weboldalon keresztül.
  • Az webshop@silstar.hu címre küldött e-mail formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, cég esetén adószáma, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban.

A rendelés elfogadása

A SILSTAR webáruház munkatársa minden kérdéses esetben egyezteti Önnel a megrendelt termékeket, a várható szállítás dátumát és a szállítási címet. Amennyiben munkatársunkkal véglegesítette a megrendelését rendszerünk kiküld Önnek egy végleges visszaigazolást (Rendelése "Feldolgozva" státuszba kerül), amely tartalmazza a megvásárolandó termékek listáját, értékét és a szállítási költséget.

Miután csomagját átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomagja várhatóan kézbesítésre kerül.

A szállítás napján a futár fel fogja hívni (ha a megadott címen nem talál senkit), hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen - hacsak Ön másképp nem rendelkezik - a vevő címe megegyezik a szállítási címmel.

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte

A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni. Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

Az Eladó az Ön ajánlatának elküldését követően egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik (második visszaigazolás).

A rendeléstől való elállás

Előfordulhat, hogy a webáruházunkban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet szeretett volna, ebben az esetben kérjük, forduljon hozzánk bizalommal, igyekszünk azonnal orvosolni a problémát a törvényes kereteken belül. Fontos, hogy ilyen esetben a terméket ne használja!

A Vásárló a vásárlástól a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási jogát írásban a honlapon a Termék visszaküldés funkció segítségével (vagy e-mailben) köteles az eladónak bejelenteni. Az elállási jog természetesen érvényes felbontott gyári csomagolású termékekre is, de szigorúan nem érvényes használt termékek esetében!

Elállás esetén kérjük, először vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (webshop@silstar.hu) majd kollégánkkal történő egyeztetés után juttassa vissza a terméket székhelyünkre (HAMO Kft. 2942 Nagyigmánd, Fácán major 24.)

A hatályos törvények értelmében, elállás vagy garanciális ügyintézés esetén az áru visszajuttatása minden esetben a vevő feladata és költsége, ezért kérjük, hogy ne küldje csomagját portósan, mert azt nem áll módunkban átvenni. A hozzánk visszaküldött csomagot beérkezését követően kollégáink videó felvétel készítése közben felbontják, megvizsgálják, majd amennyiben a termék valóban nem használt, akkor a cserecsomagot illetve igény szerint a vételárat saját költségünkön elküldjük, illetve átutaljuk.

Fizetés

A SILSTAR webáruházban történő vásárlás során jelenleg a következő fizetési módok közül választhat:

  • futárnál történő utánvétes fizetés (Történhet készpénzzel vagy bankkártyával. Utóbbi technikai okok miatt nem mindig, de az esetek többségében elérhető.)
  • banki előre utalás
  • PayPal fiók
  • bankkártya

Illetve személyes átvétel esetén készpénzben is fizethet a termék átvételekor.

A banki előre utaláshoz minden esetben szükséges a kollégánkkal történő egyeztetés, ezért kérjük, hogy várja meg, amíg visszaigazoljuk, hogy a megrendelt termékei valóban rendelkezésre állnak.

SZAVATOSSÁG, GARANCIA

Szavatosság

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerinti mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama az áru átvételétől számított 6 (hat) hónap. Szavatossági igény elévüléséig, annak érvényesítésére 2 (kettő) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:

  • elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a SILSTAR Webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
  • ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Farm-Shop Webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)


Jótállás

A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy az adott termékre irányadó kötelező jótállási idő 2021. január 1. napjától kezdődően a termék bruttó fogyasztói árától függően sávosan változik, azaz a jótállási idő az alábbiak szerint alakul a jogszabály által előírt ár sávok mentén:

  • A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
  • A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás időtartama (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
  • A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás időtartama (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
  • A 10.000 forintot el nem érő bruttó fogyasztási árú fogyasztási cikkre nem vonatkozik jótállási kötelezettség.

A garancia a csomagban küldött számlával (blokkal) érvényesíthető. Kérjük őrizze meg a szavatossági - garanciális idő végéig. 


Jótállási igény esetén a vevő kérheti:

a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Farm-Shop Webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Farm-Shop Webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet,49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)


Garanciális javítások szervize

Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a székhelyünkre a vásárlást igazoló számlával együtt (HAMO Kft., 2942 Nagyigmánd, Fácán major 24.).  Fontos tudni,  hogy a törvényi szabályozás értelmében a Vevőtől a boltig terjedő áru-visszaszállítás költsége a Vevőt terheli. Ennek megfelelően portós csomagot nem veszünk át! Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a szakszerviznek általában szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára. Ha a termék garanciális hibája megállapítást nyer és javítható, akkor a Farm-Shop Webáruház partner-szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, akkor az Önnel történő újabb egyeztetés után újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy megint csak az Önnel történő egyeztetés után egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette.


A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért (pl. botspicc kézzel hajlítása, orsó elejtése, stb.) a Vásárló teljes körű felelősséggel tartozik.

Az alábbi sérülésekre semmilyen garanciát nem vállalunk:

  • feeder spiccek használat közbeni, vagy más okból történő törése
  • bármilyen gyűrűs horgászbot spicctagjának utolsó két gyűrűje közti törése
  • orsók talpának törése vagy görbülése

Természetesen, ha a fenti problémák bármelyike már a csomag átvételekor fennáll, akkor készséggel állunk rendelkezésre.